Vlasy

Vlasová mezoterapia

Padanie vlasov (alopecia) trápi rovnako mužov aj ženy. Príčiny vypadávania vlasov sú rôzne: hormonálne, infekcie, zápalové ochorenia, chudokrvnosť, stresy, zlá životospráva, jednostranná diéta, liekmi navodené vypadávanie vlasov, tehotenstvo.

V liečbe alopecie sa využívajú roztoky a šampóny, ktoré si musí pacient denne nanášať na pokožku hlavy a nechať tu určitý čas pôsobiť. Vstrebávanie účinných látok je z takto aplikovaných prípravkov obmedzené. Nakoľko sú korienky vlasov zanorené hlboko v koži, nedokážu účinné látky z lokálnych prípravkov preniknúť na 100% až ku korienkom.

Zaručenú účinnosť majú prípravky, ktoré sa aplikujú priamo až ku korienkom vlasov a to injekčnou vlasovou mezoterapiou.

Aké sú indikácie pre vlasovú mezoterapiu?

liečba straty vlasov rôzneho pôvodu

kožné zmeny pokožky hlavy – zvýšené premastenie, seborická dermatitída

poruchy štruktúry vlasov – rozštiepené, suché, jemné vlasy

problém s dorastaním vlasov

Ako prebieha ošetrenie injekčnou vlasovou mezoterapiou?

Do predtým očistenej pokožky hlavy tenkou ihlou do postihnutej oblasti aplikujeme rovnomerne rozdelenými mikrovpichmi mezoterapeutický roztok. Pri zákroku pociťuje pacient jemné štípanie. Pred zákrokom nie je potrebné žiadne vystrihávanie vlasov.

Aké látky obsahuje roztok na vlasovú mezoterapiu?

Roztok na vlasovú mezoterapiu pripravujeme individuálne pre každého pacienta, kde do základného roztoku pridávame účinné látky podľa druhu riešeného problému.

Mezoterapeutický kokteil obsahuje:

biomimetické peptidy – revitalizácia pokožky hlavy, blokáda DHT

minoxidil – stimulácia rastu vlasov

komplex vitamínov – revitalizácia pokožky hlavy, stimulácia rastu vlasových folikulov

aminokyseliny – podpora tvorby vlasových folikulov

minerály, koenzýmy, stopové prvky – stimulácia bunkového metabolizmu, podpora rastu vlasov, ochrana pokožky hlavy pred nepriaznivými vplyvmi

rastové faktory – podpora tvorby vlasových folikulov a kolagénu, stimulácia cievnej mikrocirkulácie

redukčné činidlá – napomáhajú tvorbe kolagénu

kmeňové bunky

Koľko ošetrení vlasovou mezoterapiou treba podstúpiť?

Schému ošetrení stanovíme podľa charakteru problému. Vo väčšine prípadov jedna kompletná kúra pozostáva z 12 ošetrení – 4 ošetrenia raz týždenne, ďalšie 4 raz za dva týždne a posledné 4 ošetrenia raz mesačne.

Ako prebieha obdobie po ošetrení vlasovou mezoterapiou?

Po ošetrení je pokožka hlavy v mieste vpichov na tlak mierne citlivá po dobu 24-48 hodín. Počas tohto obdobia neodporúčame navštevovať solárium, saunu, vystavovať sa na priame slnko alebo mráz.